5 GERIAUSIOS MAISTINĖS MEDŽIAGOS JŪSŲ ODAI

5 GERIAUSIOS MAISTINĖS MEDŽIAGOS JŪSŲ ODAI

Didžiausią paslaugą, kurią jūs galite padaryti savo odai, tai suteikti tinkamą balansą maistingųjų medžiagų. Tai galite pasiekti tinkamos mitybos dėka ir žinoma gerti pakankamą kiekį vandens.

Pripažinkime, ne visos kasdien suvalgome po pakelį špinatų, 6 skirtingus vaisius, kelias didžiules porcijas salotų. Kartais norisi tiesiog pasiepinti ir suvalgyti pakelį traškučių. Ir dėl to tu neturėtum jaustis blogai, svarbiausia yra išlaikyti tinkamą balansą: 80% mitybos pasistenkite išlaikyti švarią ir 20% pasimėgaukite tuom, kuom jūs norite.

Tačiau net ir palaikant sveiką mitybos racioną, labai svarbu yra susipažinti su savo oda, stebėti jos pokyčius ir atsakingai rinktis produktus, kurie gali padėti išlaikyti ją sveiką ir skaisčią.

 

Sveikieji riebalai

Štai kaip tavo oda įgauna sveiką švytėjimą. Per mažas sveikųjų riebalų kiekis kasdieniniame mitybos racione gali paskatinti raukšlelių atsiradimą odoje.

Susikoncentruokite į sveikuosius riebalus, kuriuos galite rasti riešutuose, sėkluose, avokaduose ir žuvyje. Šie riebalai padeda odai išlikti drėgnai, stangriai ir jie taip pat prideda papildomos naudos širdžiai.

Baltymai

Mūsų kūnas baltymus paverčia amino rūgštimi ir panaudoja jas tam, kad galėtu sukurti kitas baltymines medžiagas, įskaitant kolageną ir keratiną, kurie padeda odos struktūrai. Amino rųgštys taip pat padeda pasišalinti negyvosios odos ląstelėms.

Produktai turintys daug baltymų: mėsa (vištiena, jautiena, kalakutiena ir t.t.), gaikiškas jogurtas, tofu, humusas.

Vitaminas A

Visiems odos sluoksniams yra reikalingas vitaminas A. Jis padeda apsaugoti odą nuo saulės sutrukdydamas jai pažeisti odoje esantį kolageną. Kadangi šis vitaminas taip pat yra laikomas antioksidantu, jis gali suteikti jūsų odai apsaugą nuo nudegimo saulėje.

Atsiradus žaizdelėms ant odos, vitaminas A taip pat prisideda prie spartesnio jų gyjimo.

Paįvairinkite savo mitybą valgydami lašišą, morkas, pomidorus, saldžiąsias bulves, mangus.

Vitaminas C

Šis vitaminas yra galingas antioksidantas, apsaugantis odą nuo laisvųjų radikalų ir mažinantis tikimybę susirgti odos vėžiu. Kaip žinoti, ar pakankamai vartojate vitamino C? Jei jūsų dantenos kraujuoja ir jei jums lengvai atsiranda žaizdelės, tai reiškia, jog jums trūksta šio vitamino.

Šio vitamino yra gausu kiviuose, geltonojoje saldžioje paprikoje, juoduosiuose serbentuose, brokoliuose ir žinoma citrusiniuose vaisiuose. 

Cinkas

Išoriniai odos sluoksniai turi net 5 kartus daugiau šio mineralo, nei giluminiai sluoksniai. Cinkas padeda odai sparčiau atsinaujinti po įvairiausių pažeidimų. Cinkas taip pat apsaugo odą nuo UV spindulių bei yra puikus antioksidantas.

Nepamirškite valgyti kiaušinių, pieno produktus, grūduose. Papildykite sveikuoliškus kokteilius selenomis, kuriuose taip pat yra gausu cinko. 

Visi komentarai

Leave a Reply